D A R U J Ó G A
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
1. Jelen ÁSZF a Szolgáltató által üzemeltetett www.daujoga.hu honlapon – továbbiakban: honlap – nyújtott online szolgáltatások igénybevételére vonatkozik.
2. Jelen ÁSZF alapján megkötött egyedi szerződést a felek kizárólag elektronikus formában kötik meg.
3. A Szerződés és a szerződéskötés nyelve a magyar.
4. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi, a www.darujoga.hu honlap szolgáltatásainak igénybevételére vonatkozó, a Szolgáltató és a Felhasználó között létrejött egyedi szerződésre.
SZOLGÁLTATÓ ADATAI
· Szolgáltató neve: Birkásné Szűcs Dóra e.v.
· Szolgáltató székhelye: 2030 Érd, Darukezelő u. 18.
· Szolgáltató telefonszáma: +36 30 0748174
· Szolgáltató e-mail címe: hello@darujoga.hu
· Nyilvántartási szám: 57303024
· Adószám: 59286145-1-33
· Bankszámlaszám: OTP 11742582-21456808
(továbbiakban: Szolgáltató)
A MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE (TOVÁBBIAKBAN: SZOLGÁLTATÁS)
1. Alkalmi jegyek és bérletek jógaórákon való személyes vagy online részvételhez, valamint további jógarendezvényekhez, workshopokhoz.
A MEGRENDELÉS MENETE
1. A regisztráció végrehajtása, a szükséges adatok megadásával.
2. A kosár használata a termék kosárba helyezésével, a megrendelés összeállítása.
3. A megrendelés elküldése.
4. Online bankkártyás fizetés.
5. A megrendelés visszaigazolása.
6. Regisztráció
A honlapon nyújtott szolgáltatások igénybevételére a Felhasználó a honlapon – az adott tanfolyam leírásában – lévő webshop alatt található adatlap kitöltésével és elküldésével regisztrálhat. A regisztráció alkalmával a Felhasználó nyilatkozik jelen ÁSZF, valamint az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak elfogadásáról. Sikeres regisztrációról a Szolgáltató e-mailben értesíti a Felhasználót. A Felhasználó a jelszavat köteles titokban tartani, azt kizárólag személyesen jogosult használni, azt tilos harmadik személynek átadni, vagy hozzáférhetővé tenni. A Felhasználó bármikor írásban (e-mailben vagy ajánlott levélben) kérheti a Szolgáltatótól regisztrációja törlését.
WEBSHOP
A webshop a MotiBro Kft. Online, üzleti, ügyviteli menedzsment szoftvere, a számlázást a Billingo.hu programja, míg a bankkártyás fizetést a Barion szolgáltató végzi.
MEGRENDELÉS, A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE
A felhasználó a szolgáltatás igénybevételére az 1. pont alatt részletezett regisztrációt, valamint a mindenkor hatályos árlistában foglalt szolgáltatási díjak igazolt megfizetését követően (sikeres aktiválás) jogosult. A szolgáltatás igénybevételre való jogosultság megszerzésekor a szolgáltató e-mailben értesíti a felhasználót. A megvásárolt bérletek a weboldalon megjelölt ideig érvényesek.
A regisztráció során megadott adatok ellenőrzésére, illetve azok módosítására az „adatok módosítása” gombra kattintva van lehetőség.
A Felhasználó az adatbeviteli hibákat a megrendelés során, a tényleges megrendelés előtt is ellenőrizheti és módosíthatja (pl. számlázási adatok módosítása opció)
ÁRAK / FIZETÉSI FELTÉTELEK
1. A szolgáltatások mindenkor érvényes árai a honlap „Órák/Árak” menüpontja alatt található. A Szolgáltató jogosult a szolgáltatások díját bármikor egyoldalúan módosítani. A szolgáltatási díj módosításának közzététele a honlap ugyanezen menüpontjai alatt történik. A módosítás a honlapon való közzététel időpontjától érvényes. Ezekről a módosításokról a Szolgáltató a már regisztrált Felhasználókat írásban értesíti. A Szolgáltató alanyi ÁFA mentes. A tévedésből, nyilvánvalóan hibásan feltüntetett díjakért felelősséget a Szolgáltató nem vállal.
2. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. A Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma; H-EN-I-1064/2013.
3. A felhasználó elfogadja, hogy vásárlásairól minden számláját kizárólag elektronikus úton és digitális aláírással ellátva kapja meg a Szolgáltatótól az általa megadott e-mail címre. A felhasználónak a fogadói oldalon kötelessége gondoskodni arról, hogy minden, a Szolgáltató által küldött elektronikus úton történő számla kézbesíthető legyen és a technikai beállítások (pl. tűzfalak) adaptálva lettek. Esetleges, a Szolgáltatóhoz intézett automatikus válaszok, (mint például “out of the office” értesítések) nem vehetők figyelembe és nem állhatnak az érvényes kézbesítés útjában. E-mail cím változása esetén a Felhasználó köteles a Szolgáltatót azonnal elektronikusan írásban és jogérvényesen levélben értesíteni.
A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK IDŐTARTAMA/ FELMONDÁS LEHETŐSÉGE
HOZZÁJÁRULÁS SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSÉHEZ
1. A Felhasználó az Adatvédelmi tájékoztatót megismerte, az abban foglaltakat elfogadja.
2. A Felhasználó kifejezetten hozzájárul az Adatvédelmi Tájékoztatóban megjelölt személyes adatainak kezeléséhez.
EGYÉB RENDELKEZÉSEK
1. A Szolgáltató felhívja a Felhasználó figyelmét arra, hogy amennyiben a szolgáltatás igénybevételét megkezdte, elállásra nem jogosult. Befizetett összeget a Szolgáltató nem térít vissza.
2. Jelen ÁSZF elfogadásával a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a regisztrációkor megadott személyes adatait az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezelje.
3. A Szolgáltató felhívja a Felhasználó figyelmét arra, hogy jelen honlapon nyújtott szolgáltatásokat saját kockázatára veszi igénybe.
4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF-t egyoldalúan módosítani. A módosítás jelen honlapon való közzététellel válik hatályossá.
5. Jelen honlap, az ott szereplő írások, képek és videók szerzői jogvédelem alatt állnak. A honlapon megjelenített tartalom részét vagy egészét kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával lehet bármilyen formában felhasználni.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a 2001. évi CVIII., valamint a 17/1999 (II.5.) Korm.r. rendelkezései az irányadóak.